קבוצת הרכישה במודיעין עילית: "ההר הוליד עכבר"

עוד כתב השופט כי למצהיר מטעם המבקשים לא היתה כל ידיעה בסיסית בנוגע לעובדות שעליו הצהיר. לדבריו לקראת סוף הדיון "צמצמו המבקשים עד מאוד את טענותיהם"
אבי יעקב 2 Comment on קבוצת הרכישה במודיעין עילית: "ההר הוליד עכבר"

החלטה חד משמעית של השופט חגי ברנר כי נעשה ניסיון להפוך את החברות שמייצג עו"ד משה גליק כחברות שהונו את קהל הרוכשים • השופט דחה על הסף את התביעה וחייב את התובעים בהוצאות משפט בסך 50,000 ש״ח

מודיעין עילית צילום: יעקב נחומי, פלאש 90
עוד כתב השופט כי למצהיר מטעם המבקשים לא היתה כל ידיעה בסיסית בנוגע לעובדות שעליו הצהיר. לדבריו לקראת סוף הדיון "צמצמו המבקשים עד מאוד את טענותיהם"
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בחודשים האחרונים התנהל מסע כנגד חברות יזמיות המשווקות בתים במודיעין עילית. באתר מסוים פורסם תחקיר בו מוסבר כי הרוכשים נפלו לתרמית הזהה כמו מקרה ענבל אור 2 אולם לא כצעקתה.

הגרמ"מ שפרן לקבוצות הרכישה במודיעין: "אל תקלקלו לעצמכם"

קבוצת רכישה במודיעין עילית הסתבכה, והיזם חושש מהפרסום

בסוף השבוע התקבלה החלטה חד משמעית של השופט חגי ברנר בבית המשפט המחוזי בת"א כי נעשה ניסיון להפוך את החברות שמייצג עו"ד משה גליק כחברות שהונו את קהל הרוכשים. השופט דחה על הסף את התביעה וחייב את התובעים בהוצאות משפט בסך 50,000 ש״ח

בחודשים האחרונים התנהל מסע הכפשה כנגד חברות "בלו הארבור ורלטור" אשר משווקות קרקעות בעיר החרדית מודיעין עילית. ביום רביעי האחרון התקיים דיון בבית המשפט המחוזי בת"א שארך כ-6 שעות שלבסוף הובהר כי האשמות שהועלו אינן מבוססות וכי היה ניסיון להלך אימים על החברות ומי שמייצג אותן עו"ד משה גליק.

בהחלטה שהתפרסמה השופט תקף בחריפות את התובעים ואמר: "אין כל ראיה על כך שרלטור פעלה באופן כלשהו בדרכי תרמית. הטענות שהועלו נגדה התגלו כחסרות בסיס, וטוב היה אלמלא הועלו נגדה בכלל. הטענה כאילו מדובר בחברות קש שמסתירה את זהות בעליה כדי לרמות את רוכשי הדירות, היא טענה פוגענית, שלא הייתה לה כל הצדקה. עו"ד גליק הבהיר היטב, ועדותו לא נסתרה כי הסתרת זהות הבעלים של הקרקע נועדה להגן עליהם מפני התנכלות של ארגונים פרו-פלשתינאים. התברר כי רלטור אכן היתה בעלת הזכות לשווק את הקרקע בשמה של הבעלים. חברת גרין פארק ועוד התברר כי איש מבין הגורמים המופקדים על רישום הזכויות של רוכשי היחידות- הקרן, ניהול ודיור וגרין פארק איננו מתכחש לזכויות ששווקו ע"י רלטור".

בהמשך דבריו אמר השופט: "לטעמי הצהרה זו לבדה הייתה אמורה לגרום למבקשי הפירוק למשוך את בקשתם לאלתר"

עוד כתב השופט כי למצהיר מטעם המבקשים לא היתה כל ידיעה בסיסית בנוגע לעובדות שעליו הצהיר. לדבריו לקראת סוף הדיון "צמצמו המבקשים עד מאוד את טענותיהם".

בהמשך ההחלטה תוקף השופט את הפחד שניסו לייצר התובעים בקרב שאר הרוכשים וכתב: "דומה כי קיים פער בלתי נתפס בין ההצהרות החגיגיות ומרחיקות הלכת של המבקשים, שאף השוו את המקרה הנוכחי לפרשות ידועות אחרות בהן קרסו חברות נדל"ן שהונו את לקוחותיהן לבין המציאות העובדתית כפי שהתבררה בפועל למקרה תגובתו של עו"ד גליק לבקשת ונוכח עדותו בפניי. המבקשים היו אמורים להבין שהם זורעים בהלה בקרב ציבור רחב של רוכשי דירות, המניחים לתומם כי אין עשן בלי אש וסבורים שאם הוגשה בקשה לפירוקה של רלטור, מן הסתם כספם מונח על קרן הצבי, במיוחד כאשר המבקשים משתמשים בביטויים קיצוניים כלפי רלטור ואחרים, ומשווים את עניינם לפרשיות קשות של הונאת רוכשי דירות, שפורסמו לאחרונה בכלי התקשורת, שאין כל דמיון בינן לבין הסכסוך הנוכחי"

השופט ברמיזה כלפי עו"ד המייצג את הרוכשים "ניתן לומר כי לעת הזו לפחות, ההר הוליד עכבר"

באשר לחברת בלו הארבור, ניתנה ההחלטה ביום הדיון כי אין שום עילה לבקש מפרק לחברה.

עו"ד משה גליק בתגובה ראשונה מאז תחילת הפרשה: "החלטתו החד משמעית של בית המשפט מהדהדת ומדברת בעד עצמה. בחודשים האחרונים החברות ואנוכי היינו תחת מתקפה מתוזמרת וחסרת תקדים של גורמים אינטרסנטיים וקנאיים, ועורכי דין רשלנים, עד שראוי וייחקר מי עומד מאחורי מתקפה זו, אשר שמה לה למטרה להכפיש את שמם של החברות ושמי באופן אישי תוך שהם אינם בוחלים בשום אמצעי. בית המשפט דחה את כל טענות המבקשים אחת לאחת, ואף השתמש במילים קשות ביותר כנגד המבקשים ובאי כוחן. החברות ואנוכי מודים לציבור הרחב בכלל ולרוכשים הרבים בפרט על האמון והעידוד לאורך החודשים האחרונים"



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    העכבר עומד להוליד הר..

    עיינו בהחלטה המפורטת של השופט, הוא אמר דבר אח בסה"כ: שאין עילה מספקת לבקשת פירוק, בינתיים.
    אך להיפך – כותב השופט (סעיף 26, שם) שניכר לעין תביעות משמעותיות כנגד החברות הזרות, ניהול ודיור והקרן לגאולת קרקע ומקום תביעות אלו בהליך אזרחי.
    שכבר נמצא בדרך, מחר כנס רוכשים עם הרב סילמן לבחינת המשך הפעולות.

    1. קבוצת הזויים, ומושחתים.
      עשיתם טרור והרב שפרן זרק אותכם מכל המדרגות (והמעליות) הלכתם לבית משפט אזרחי (ע"ע שלזינגר) והשופט זרק גם אותו מהפרויקט.
      הלכתם לבית משפט מחוזי והשופט זרק וחייב אותכם ב50 אלף ש"ח הוצאות משפט. מה עוד אתם צריכים לחטוף בשביל שתעזבו אותנו הרוכשים בשקט. דייייייייייייי מושחתים נמאסתם